torsdag 27. august 2009

4 dager igjen

I dag fikk vi heldigvis gjordt alt vi skulle, møtte jack halv 11 , dro rett i banken hvor jeg betalte skolepenger til josai...tok ganske lang tid så vi måtte kjappe oss skikkelig for å rekke ambassaden, rakk det akkurat. men noe var galt, han visumduden fant ikke visumene våre, viste seg at de ikke var ferdige eller noe. Så vi måtte vente der i 15-20 minutter, men fikk de heldigvis til slutt:D på grunn av dette kom vi for sent lunsjen med yuri, men hun var sen hun også. så heldigvis gikk alt greit! hadde en koselig dag, selv om jeg har stappa i meg alt for mye mat og kake og støff.
Og fikk til og med stemt! yey for en givende dag:D

Nå er det bare 4 dager igjen:D

2 kommentarer:

  1. Jeg er med deg på "Yay for givende dag" :D

    Det er digg å vite at jeg er ferdig med absolutt alt som skal gjøres. Nå er det kun pakking som gjenstår...

    SvarSlett