tirsdag 4. mai 2010

mucc 13 år!!!

Cat er vel fortsatt en fangirl, ikke så mye man kan si i mot det når man blir glad av å lese blog poster som dette:


Hi, Tatsuro here.

Tokyo has been really warm recently--so warm you can sleep naked! And so that's what I'm doing, what about all you guys? ;)

The only problem with sleeping naked is if the mailman shows up at your house! ;)

haha!! det er jo godt å vite. men det jeg også fikk vite i muccbloggen er at det i dag er 13 år siden mucc startet! 13ÅR!! så i morra blir det kake!! kake for muccers:D

2 kommentarer:

  1. Hoi! Nå er det lenge siden jeg har vært her. Må jo gratulere gutta, selv om det er på etterskudd:P
    Wataru fylte 30 på fredag! Og det fikk meg til å tenke på at de begynner å bli gamle, og at jeg håper de ihvertfall holder i 10 år. Men de har jo en viss suksse, så de holder vel på en stund til.
    Har forresten begynt å blogge igjen, om du vil lese:P

    SvarSlett
  2. Jeg vet:p følger med da.
    Ikke akkurat for øyeblikket kanskje men...mangler internet, og har ikke peiling på hvordan jeg skal fikse det:(

    SvarSlett