onsdag 3. november 2010

40 dager igjen!!!

Nå er det bare 40 dager igjen til jeg setter meg på flyet til japan! det er ikke så lenge bare en måned og ti dager:D men med tanke på alt jeg har å gjøre virker det ganske lenge. Men det betyr vel at det også går ganske fort, håper det hvertfall:)

Etter japanturen skal jeg være hjemme i to dager, så bærer det avgårde til paris hvor jeg skal se MUCC, ja MUCC!!!! gleder meg skikkelig!! Mucc i paris med inger, kimmi, Miriam og Henriette. Det kommer til å bli så fett. Billig ble det også, og det gjør det jo enda koseligere:D
Men kommer til å savne Julie:,( hun er i Kina da, og kan ikke være med. Savner Mucc med Julie.

Men nå må jeg fortsette med oppgaven min, skriver om første oppgaven vi fikk i exfac, yes, skal tolke 1812 oveture av Tsjaikovskij. Har ikke peiling på hva jeg driver med:p

4 kommentarer:

  1. Yaaaaay! I dag er det 38 dager, sant? Gleder meeeeg!
    Og gleder meg til MUCC og alt ogsA.
    Med alt du har A gjOre kommer det til A fOles som om du ikke har nok tid ^^

    SvarSlett
  2. Vil være meeeeed!

    Men ja, det kommer til å gå dritfort. du som skal skrive alle de oppgavene. Hadde nesten syntes synd på deg hadde det ikke vært for at jeg har like mange selv:P

    SvarSlett
  3. vi kan jo synes synd på hverandre:)

    SvarSlett