tirsdag 15. desember 2009

Neste år....Okinawa?

tirsdag 15.desember(fikk ikke psta den i går...)


Får en drittdag! jeg er skukkelig sur.
Har ikke tenkt å skrive hvorfor her.. skal heller klage litt på andre ting;p

Jeg vurderer sterkt å prøve å få søkt meg til Okinawa neste år. får å studere der et år. men... skulle gjerne dratt dit først for å vite hvordan det er der liksom, kan hende alle mine fantasier ikke stemmer i det heletatt, og da sitter jeg jo klisteret, vil ikke kaste bort et år på å dra et sted jeg kanskje ikke trives.
Det som skremmer meg mest med stede er varmen og alle amrikanerne, vil møte japanere og jeg vil ikke bli sett på som amrikaner, gjør det nok fra før av.
Men som de fleste vet er jeg dritinteressert i stede, vil veldig gjerne studere kulturen deres, og få okinawiske venner, de virker seriøst som mye mer åpne og varme mennesker enn de andre japanerene.

Og det værste er at jeg har god tid til å dra... men lommeboka er tom. Det finnes billige billetter og jeg vet de har billige hosteller... skulle virkelig ønske jeg kunne tjent inn noen penger på en måte... men det er ganske umulig i japan, spesiellt uten arbeidstilletelse^^;;
(vil ikke høre noe om lugubre jobber nå...^^;;)
jaja, hvis jeg er skikkelig brave kan jeg kanskje snakke med Tama om hvordan det er der...

1 kommentar:

  1. Jeg vil aa!
    Ikke noedvendigvis studere der, men dra dit.
    Neste tur til Japan blir Ryukyu-oeyene....

    SvarSlett