lørdag 31. oktober 2009

festvalforbredelser

(jeg skjønner virkelig ikke hva som er gæli med denne stygge bloggergreia, den driver å fjerner deler av hva jeg har skrevet når jeg poster det, det gjør meg siiint!! forbanna faktisk, har lyst til å kaste datan i doo!) (mellom <3>.< skal det stå: det var ikke så mye som skulle gjøres, vi skulle bare sette opp boden og plasere maten i kjøleskap. men dette tok heeeele dagen)

I går hadde vi forbredelsesdag til skolefestivalen hvor vi skal selge norske vafler<3>.<
men det var mye fint å se på da, skjønner ikke hvor alle disse heite bandgutta gjør av seg i hverdagen... da ser man bare 3 av de:(
men jeg ser iallefall frem til festivalen, og alle bandene<3
første dag i dag, og i kveld blr det haloweenfest i shibuya!:D denne helga blir suuper og slitsom<3 oi! et bilde!!

haha, her er et lite bilde av boden vår, vi deler den også med hawaii og spania.



og by the way leverposteibrødskivene ser litt anderledes ut her de har mindre øyer og større neseXD

4 kommentarer:

  1. håper noen skjønner denne driiiten for den går ikke ann å fikse!!
    bloggbæsj

    SvarSlett
  2. Hehe. Bruker du det nye eller gamle oppsettet??
    Hvis du bruker det gamle kan det hende du synes den nye er enklere.

    SvarSlett
  3. Det er antagelig blitt noe kødd meg html-greiene, siden du har en sånn >_<
    Skjer i blandt med meg og, og siden jeg ikke har peil på html er det sinnsvakt irriterend DX
    Uansett! Skolefestival og Shibuya-halloween! Misunnelig!
    Men yey, du har fått leverposteien (^-^)

    SvarSlett
  4. Moro å kunne se bilder^^

    Jeg har det samme problemet. Jeg tror det har noe med hjerte symbolet å gjøre. Jeg har derfor sluttet å bruke de siden i mitt tilfelle forsvinner STORE mengder tekst og jeg er jo verdens lateste blogger.

    SvarSlett