onsdag 21. oktober 2009

på besøk hos kitty-chan

ok, så er jeg den treigeste bloggern jeg veit om uten om julie... men her kommer det noe i alle fall:)

fortsatt ingen bilder men...

11.oktober tok kuniyoshi meg, kine, benedicte og wictoria med til hello kitty land.
Et sted jeg virkelig skulle ønske jeg kunne tatt med mine småsøstre, for de er STORE kittyfans.
Det var en nydelig dag med digg vær og etter en ca.2 timers lang reise var vi fremme. under den blå himmelen så vi det som så ut som et stort eventyrslott!
På inn siden var det enda mer magisk. jeg hadde egentlig forventa at alt skulle være sukkertøyrosa og plastaktig, men jeg tok virkelig feil der. Det var stjerner i taket og maleriene på veggen var eventyraktige, alle detaljer var skikkelig forseggjordt. skulle ønske jeg hadde blilder som kunne vise hvor fint det var... her er benedicte sine bilder, de er bedre enn mine hadde vært uansett ^^;; hehe : http://users.livejournal.com/_kisa_chan_/126402.html#cutid1

Det var også et slags show eller parade eller noe der som var sinnsykt fint. alle draktene og opplegget var så fint at jeg faktisk fikk tårer i øynene, skulle nok forblitt barn for alltid jeg:p

skulle virkelig ønske jeg hadde en spesiell og dra på sånne steder med... さびしいなあXD


Etter Kittyland dro vi til harajuku for å spise på sweets paradise, som er et sted hvor man kan spise så mye mat, kake og is man vil i en time for ca.90 spenn<3<3
ble så sinnsykt mett at jeg trodde jeg aldri ville føle meg sulten igjen...^^;
dette var en veldig vellykket dag, en av de beste<3

3 kommentarer:

  1. Waaahhh! Pureland ser helt fantastisk ut! Like fett som Disneyland! Elsker sukkersøtt! Og Sugarbunneeeees!<3
    Må få Tomo til å ta meg med dit, eller Tobi, hvis Tomo setter seg på bakbeina XD
    Når du finner deg en speshuul mann så kan vi dobbel-date :D

    SvarSlett
  2. jaaaaaaaaaaaa(T.T
    skal ganbare masseXD

    SvarSlett