onsdag 28. oktober 2009

random

skole er kjedelig... men fritiden på skolen nyter jeg godt...
hver lunsj kan jeg sitte i katina og lengte etter å snakke med han jeg mener er den peneste gutten på skolen... tror ikke noen er enige med meg men det er vel bare bra.
han sitter alltid sammen med 2-3 venner på det samme bordet som alltid er overfyllt, hadde jeg bare kunne satt meg vedsiden av de eller noeDX situasjonen gjør meg litt frusterert men alikevel elsker jeg jo å ha et mål, elsker og hater å være i denne situasonen.
men jeg skal greie det, jeg skal SNAKKE med han.

I forigårs trodde jeg drømmen min ble knust. Jeg satt sammen med tonje og kantinka i kantina, og glodde ganske åpenlyst, så de lurte på hvem jeg så på, jeg prøvde å forklare uten å peke direkte. så de trodde jeg pekte på den beryktede asswipe! jeg kunne ikke tro mine egene ører, kunne min fantastiske være en sånn en...(sorry) jeg var meget sikker på at jeg og cecilie hadde heelt forskellig smak. så jeg brukte ganske lang tid på å sutre, det var litt som om lyset i hverdagen var borte^^;
så litt senere, når mange folk hadde gått spurte jeg igjen, "er dere sikre på at det er han??" og fikk heldigvis "hææ, han har jo gått nå" så jeg kunne puste lettet ut for duden min satt der enda. og jeg fikk vite at han var ubrukt, det gjør meg glad for jeg vil ikke gå i noen andres spor.

2 kommentarer:

  1. Haha, nå høres du litt ut som en gutt: "Jeg vil ha en ubrukt en".
    Bra det ikke var Kouskinka. Hadde heller ikke forestilt meg at dere to har lik guttesmak, dessuten er han inkarnasjonen av gyaro, ikke helt opp din gate XD

    SvarSlett
  2. haha, men du vet hva jeg mener...ikke sånn brukt daXD jeg har ikke egnetlig noe lyst til å gå sikle etter noen dere har sikla på før^^;
    nope ikke min gate! jeg blr faktisk ganske irritert av de. står alltid til utstilling fordi de er sååå"kule"

    SvarSlett