søndag 11. oktober 2009

Oi, er det cat!

Nå er det evigheter siden jeg har blogga...og det har skjedd så mye at jeg ikke egentlig vet hva jeg skal skriv om, så jeg prøver meg på en oppsumering.
den 24.sept. var det åpningssermoni på skolen. den var lang og kjedelig. men etter på fikk jeg øye på alex og en gjeng med japanere, hvor jeg fort gennkjennte den ene som kuniyoshi, en god venn av ingern. så jeg og wictoria gikk bort til alex og ble introdusert. kuniyoshi skvatt og ble helt eeeh, når han fant ut hvem jeg var og måtte ta bilde sammen med meg for å sende til ingernXD
Etter på var jeg på min første fest med japanere.
Det er helt merkelig hvor lett det var å bli venner med kuniyoshi, det har vel noe med at vi liker litt samme musikk og at han vet så mye om meg fra før.

ellers er det ikke så mange konkrete hendelser å skrive om for jeg har så dårlig hukomelse, så da blir det bare surr. men jeg lover å skrive mer gevnt nå, så jeg for skrvet om alt det morsomme som skjer. i alle fall Har jeg det bra og har det ofte gøy, har jo fortsatt bare en japansk venn men, han er i hvertfall den morsomst jeg har møttXD

2 kommentarer:

  1. Yay, blogging!!
    Men du må prøve å finne ut om de er noen av de andre nordmennene som kan lese minnekortet ditt. Jeg vil se bilder...

    SvarSlett
  2. oh yes.. we demands moar bloggingz plz!!


    og, ja.. Kuniyoshi er grei å ha med å gjøre xD
    Du får si at han får komme seg til Norge..

    シリエーは「よろしくぅぅぅぅぅぅぅ」って

    SvarSlett