tirsdag 27. oktober 2009

v-rock fest 1

advarsel, dette innlegget er veldig j-rockete, og har ikke tatt meg tid til å forklare så mye, sorry.

ok, alt jeg hadde skrevet forsvant fordi datan min er dust>.< så ialle fall var det dritgøy!!
v-rock festival var en stoor festival med mange, mange band jeg så gjerne ville se, men ikke hadde penger. men det viste seg at en fyr i klassen min hadde kjøpt 2 billetter ved et feiltag. så etter lang tid greide jeg ikke motstå lenger>.<
men det var SÅÅÅ verdt det.
det var i et diiigert sted!! med 4 scener 2 i hvert rom. det vil si det spillte aldri mer en 2 band samtiding, men jeg mista alikevel en del band jeg ville se.
men jeg greide å få med meg ca. 21 band.:D
første dagen så jeg sex machinguns(godharry, men publikum var kipe:() og mens vi venta på kra kunne vi se pennicillin på dn andre scenen. hakuei er en fæl mann, han hadde på seg lærshorts med frynser og endte opp uten noe på overkroppen, og mannen er så gammel at han har begynnt å få hengepupperXD han er fæææl.
kra var amzing! bedre enn jeg hadde forventa!! det var løøv!
Så så vi D for å få gode plasser til angelo. D var som forventaXD opera og asagi med pisk.
før Angelo så vi et band som het BREAKERZ på den andre siden og jeg gjenkjente fort at vokkisen var Daigo stardust! kan ikke tro jeg har sett den mannen in real lifeXDXD han hadde også dansere på scenen.
Angelo.... trodde jeg skulle begynne å gråte i det kirito kom på scnenen, bedre enn å dø av skrekk ne. men han var liten, men også veldig kiritoete.
det viste seg at angelo hadde ganske mye dansete sanger, det gjorde meg glad, så det endte med at jeg kjøpte en angelo genser og har store plner om å finne en cd:)
etter Angelo så vi Alice nine på den andre scenen, de var skuffende kjedelig, trodde det i alle fall skulle bli morro, men det var bare kjedelig, selv om de til og med spillte den ENE sengen jeg liker.
Nå gikk jeg glipp av D'espa til fordel for plastic tree:(
men det var amazing, ryutarou er spesiell, det er alt jeg kan si om det. de spillte mange fete og fine sanger jeg elsker:) gikk også glipp av Doremi dan for plastic tree, jeg må virkelig elske det bande<3

så var det på tide med pause og i pausen kunne vi se mana, gadd ikke glo lenge, liker ikke moi dix mois, men jeg vet nå at han finnes.

vi avsluttet den første dagen med La'cryma christi, som har verdt favorittbandet til benedicte, det var gøy å se hvor gøy hun syntes det var å se de. kjente igjen meg selv i det:)

så var det den lange veien hjem.... var i allefall deilig å faktisk sove i min egen seng etter konsert<3

3 kommentarer:

  1. Jeg dør nesten av misunnelse... DX Men er glad på dine vegne så klart XD

    Jeg må se Angelo live en gang!, Bare må, digger musikken.

    Daigo stardust??? seriøst??? herregud, den gutten (vel han er vel en mann) men herregud (>.<)****

    SvarSlett
  2. whaaaaaaat? hakuei har fått hengepupper?!! jeg nekter å tro på det!!! den mannen var jo så heit!! no no no!

    yong

    SvarSlett
  3. heit!?! haha han har da aldri vært heitXD

    SvarSlett