torsdag 8. april 2010

almost there!

Tirsdag dro jeg på skolen for å ordne resten av papirene til skolen.
dro tidlg så eg også kunne kjøpe med meg hårfarge:D ble mørkebrun, mer om det senere.
Etter å endelig ha blitt ferdig med papirene og faktisk levert dem (bare elektronisk igjen:D). spurte Erliend oss om vi ville bli med å spise. det var nemlig Ayamis siste dag i norge.
Det ble en god gjeng, men noen jeg ikke egentlig kjenner så godt. men det var koselig, og ikke noe rart.
og 4 av oss som var der skal til kangaku, så jeg gleder meg enda mer! tror det kan bli feeett!!

Etter middagen ble jeg med til petter så han kunne farge håret mitt.
men uten fargehåret-klær måtte vi improvisere, poser ble det store svaret.
Photobucket

mange poser...
Photobucket

bai bai blondt hår
Photobucket

hallo hårfarge
Photobucket

og jeg ble ganske fornøyd med resultatet, selv om jeg fikk skikkelig sjokk, fordi det det ble så mye mørkere enn det jeg hadde trodd.
men føler meg mye mer meg med det. det er liksom den fargen som er min hårfargeXD
tada!
Photobucket

Photobucket

3 kommentarer:

  1. du kler jo mørkt hår..

    Du har jo hatt det helt svart, så det er jo ikke så forskjellig med mørkebrunt..

    men fint ble det..
    og poser har fått et nytt bruksområde..

    SvarSlett
  2. Haha, poseklærne! XDD Jeg daua litt her jeg sitter.
    Men du ble kjempefin på håret. Brunt er det nye blondt!

    SvarSlett
  3. Syns du ble kjempe fin med brunt år, kan tenke meg at det er litt anderledes å se seg selv i speilet :P

    SvarSlett