søndag 11. april 2010

flinkis:p

Våren har kommet!!! Synd å sitte inne når det er så fint, gir en skikkelig deilig følse å gå ute, får liksom nytt mot, og glede av den friske lufta, ja har funnet ut at jeg elsker norsk vår...lurer på hvordan japansk vår blir.

se det har kommet blomster i blomsterbeddet alt
Photobucket

og fordi det blir kjedelig uten bilder, ingers kaktus!
Photobucket




Denne helga har jeg vært superflink og fått gjordt mer enn jeg hadde trodd var mulig:D
I går lørdag, oversatte jeg det vi hadde av kumo no ito til mandag.
I dag har jeg begynnt på nytt og laget en skikkelig oversettelse på datan jeg faktisk kan øve på. Er ikke helt ferdig enda. ca. havveis kanskje. men jeg har planer om å gjøre dette med alle tekstene, så kanksje det blir en bra karakter på meg alikevel. (^^)b


Ellers har jeg også klart å skaffe meg sanger fra youtube, så jeg faktisk kan høre på alle sangene jeg elsker men ikke finner noe annet sted.

Har også fått en ny venn og en slags playdate i kansai:D
Som jeg nevte i mitt forrige innlegg fant jeg mixin til to i Harvest, men trengte mot til å sende mail... det motet fant jeg ikke, så la meg til å sove med håp om mer mot dagen etter, istede ventet en friendrequest. Fra vokkisen. Og han kjente meg visst igjen og støff. Så yey, vi skal finne på noe gøy alle sammen når jeg kommer ned:D
Det viste seg at han også har twitter, så duste meg skaffa meg en, så hvis du er venn av meg og har twitter, add meg. Har flaut lite venner:p Bare tre, og han ene aner jeg ikke hvem er, en venn av han vokkisen.
hvis noen er iteressert, her er hemmesiden ttil harvest:
http://www.harvest000.com/

3 kommentarer:

  1. Haha, fine kaktusen min med pålimte blomster ^^Håper du ikke roter på rommet mitt! XD

    Jeg skal legge deg til hvis jeg bare kommer på hva brukernavnet mitt var igjen... er ikke spesielt aktiv :P

    SvarSlett
  2. XDXD er de pålimt??XD

    brukernavnet er katsubatsu :D

    SvarSlett
  3. De er totally limt på XD Se nøye etter. Brukernavnet mitt er visst Hoshifune, men du finnes visst ikke... O__o Twitter vil ikke finne deg.

    SvarSlett