fredag 2. april 2010

Tegnebloggen finnes:D

Da er tegnebloggen mekka:D
http://katsubatsu.blogspot.com/

I går hadde Roach oneman'en sin i Tokyo. Det var dagen jeg eller mest hadde lyst til å være Japan.
Så jeg sendte i allefall en mail og spurte hvordan det gikk, og hvordan det var med han. har jo ikke snakke med han siden jeg akkurat kom hjem fra japan.
Men fikk jeg noe svar? nei.... (T.T)
Jeg kommer til å måtte dra til Okinawa uten å møte dem.
Men jeg gir ikke opp, kommer til å sende en mail til når jeg har kjøpt flybilletter, eller ringe når jg har kommet meg ned. Jeg regner nemlig med at han er en mer ringeperson enn maileperson.
Håper skikkelig de kommer til å ha en konsert de to ukene jeg er der.

2 kommentarer:

  1. Yay for tegnebloggen :DD

    Fikk ikke dratt på ROACH :( Hadde masse som måtte gjøres og visste egentlig ikke hvilken dag det var en gang :p
    De fleste gutter er jo mere ringemennesker enn mailmennesker (quote Seito: det er så slitsomt å skrive mail), og dessuten var han nok ganske optatt i går.

    SvarSlett
  2. Det ble ganske sent også... han var sikkert ganske langt fra edruXD

    SvarSlett