søndag 4. april 2010

Det er så tomt her

I går lærte jeg at i sverige er det vanlig å gi hverandre påskbrev. som er en tegning brettet sammen og teipa til en slags kovolutt, inni er det godis. høres kos ut synes jeg. søsknene mine fikk noen faktisk:)
Har noen bilder av Elisabeth og Camilla klare for påskmaskrad:D
Photobucket
Elisabeth er litt mer glad i å bli tatt bilde av. Camilla blir så skjenert.
Photobucket

I dag dro jeg hjem til Norge, det er sinnsykt rart å være her uten inger, som er i japan.
det er også skikkelig kjedelg, vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg:p har fått rydda da.
men nå er det liksom ikke mer å finne på. Bortsett fra skole og sånt, men det er jeg alt for sliten til å tenke på engang.
så kommer sikkert til å legge meg snart, selv om klokka bare er kvart på ni. men har ingen planer for i morra heller, så tror morgendagen blir veldig lang.

På vei hjem la jeg merke til at isen under brua hadde fått et ganske fint mønster, og jeg kom på at jeg kunne ta bilde av det og:p
Photobucket
Photobucket

skjønner ikke hvorfor det går en ledning ned i vannet...
Photobucket

tok også et bilde av mannen som sto og fiska
Photobucket

Når jeg kom hjem møtte dette meg på kjøkkenetXD
Photobucket


så vil jeg spørre: skal jeg farge håret mørkebrunt eller la det være?
jeg liker jo håret mitt nå, men er veldig lei. og stilen jeg elsker fortiden krever ofte mørkere hår.
Men jeg har aldri hatt brunt hår, vet ikke om jeg kommer til å kle det.

2 kommentarer:

  1. Aww, Påskmaskerad! Tenk at svenskene gjør så mye ut av påska! Syntes påskebrev hores ut som en veldig in tradisjon.

    Ser nesten ut som at det er bedre vær i Norge enn det er her nå :p Håper alt er bart når jeg kommer tilbake.
    Og lurer på hva Papsen skulle med alle de melkekartonegene når han likevel har planta alt i potter... i vasken XD
    By the way, jeg veit om noe kan gjøre i morgen(i dag...), ta kotakt med mor mi og avtal noe om de amigurumiene ^^b
    Jeg synes forresten godt u kan farge håret mørkere hvis du er lei, selv om vi blir like igjen XD Bare ikke svart da!

    SvarSlett
  2. haha, vi vil da ikke se like ut fordet...og har vel aldri hatt veldig lik hårfarge før heller.

    men det var bare i går vi hadde bravær, det har regna alle de andre dagene.

    (Det føles litt som jeg skriver blogg til deg:p ingen andre som svarer)

    SvarSlett