søndag 18. april 2010

Kamera!!

På fredag sendte jeg meil til min gode venn Oda og spurte om tips til kjøp av kamera. vil ha sånt fint speilreflekskamera:) og det hele endte med at hun kjøpte ett for meg når hun dro på jobb den dagen, hun jobber i kamerabutikk!
Så i morgen får jeg det, da blir det nok en del flere bilder i bloggen(^^)b
Gleder meg sykt, ser så mye jeg føler jeg kunne tatt bilde av, er redd alt forsvinner når jeg har noe å ta bilde med.

ellers var jeg flink student i går og ble ferdig med hele kumo no ito, men fordi jeg begynnte å høre på det gyldene kompasse mens jeg jobbet, har jeg ikke klart å være like flink i dag, begynnte dagen med å høre ferdig boka. så var det frokost, så butikken, så rydde rommet, så skifte på dyra...så fant jeg så klart nr. 2 i serien, Den skarpeste kniven, og vil egentlig bare høre på den, men vil ikke gå glipp av noe så klarer ikke konse på leksene jeg egentlig MÅ gjøre nå. og fordi jeg ikke følte jeg kunne høre på boka før jeg gjorde leksene mine, begynnte jeg å surfe på youtubeDX så i flere timer nå har jeg ikke gjort noe av det jeg skal.
Og nå, nå skriver jeg blogg... trenger litt motivasjonD: hater virkelg det ene stykke vi har, hater det sikkelig, føler ikke for å se på det engang, ikke fordi det handler om noe jeg ikke liker, nei, bare fordi hodet mitt har fått det for seg at det er så umulig.

5 kommentarer:

  1. Wohoo, kamera! Håper du ikke er alt for blakk nå :p
    Er det den boka som du ga til meg før jeg dro, for jeg greier ikke å finne den i iTunes...

    SvarSlett
  2. nei da:) går nok greit:)
    ja det tror jeg... kanskje du ikke har putta den inn på iTunesen ?

    SvarSlett
  3. Håper du blir fornøyd med kameraet! Det kan være litt uvant, rart og kanskje vanskelig til å begynne med, men du får nok teken på det snart.

    SvarSlett
  4. Æsj, der kom ikke navnet mitt opp i forrige kommentar, men du skjønte det vel.

    SvarSlett
  5. Grattis med kamera! Håper du trives med det :)

    SvarSlett