lørdag 3. april 2010

påskeaften?:p

I går hadde jeg det ganske koselig med søsknene mine, satt rundt kjøkkenbordet og tegna i flere timer.
og de har blitt ganske flinke også.
spesiellt Stian som er 7. han er interestert i å tegne bra, og vil øve.
Det er gøy å se, håper han fortsetter med det:)
Men de krangler alltid og bråker masse, som barn flest, så det er jo litt slitsomt også.
tror jeg bare skal droppe tanken om barnehage(^^;

I dag er det vel påskeaften hvis jeg har skjønt dette riktig:p har liksom aldri helt skjønt påsken. søsknene mine skal i allefall lete etter påskeegg. Vi får også besøk av noen venner av mamma og Tommy, så blir det kalkun til middag.
og til slutt masse caaandy i kveld:p


Det er fortsatt ikke noe svar fra fjotten. Så nå er jeg 100%sikker på at det ikke kommer. Men så klart har han hekta seg helt på huet mitt i igjen. drømmer at jeg møter han igjen når jeg sover. tegningene mine blir til og med mer inspirert...
det er litt kipt å vite at alt er så umulig, kan det ikke komme noe med hverfall mulighet for suksess.
mitt nåværende "prosjekt" er kanskje ikke helt umulig, men timingen gjør det det alikevel.

1 kommentar:

  1. God påske! Kalkun høres digg ut!
    Og kult at bror din tegner!

    Veit ikke om du har fått med deg nyeste utvikling i ditt nåværende "prosjekt", men timinga er kanskje blitt ennå værre...

    SvarSlett