tirsdag 27. april 2010

første grilldag!

Hoi hoi, hatt en del og gjøre i det siste.. men har hun gjordt så mye da... neeh.
har hatt den store prøven som ikke gikk så bra fordi hjernen min smelta 3 dager før prøven. men oversettingen gikk greit tror jeg.
håper på å få den igjen i morra:D (som er i dg men,men)

På lørdeg var jeg på grilling med noen av japananerne og kouhaiene. det var koslig og jeg fikk tatt mange bilder:D

det var strålende vær i frognerparken:D
Photobucket

her er petter
Photobucket

Yumeko og Hisae
Photobucket

En av japanerne grillet et jordbær, vet ikke om han var rar eller om det er en ting de gjør.. hehe
Photobucket

Photobucket

Photobucket
virker som de liker å leke med mat i allefall...

petter kjøpte noe som het tamarin i butikken...
Photobucket
det er visst en slags frukt, den så veldig merkelig ut, inni også, men turte ikke smake

Photobucket
her har Dag og PG ekkuratt klart å fange en ballong som satt fast i et tre som Hisae hadde lyst på, den fløy til værs litt senere men...

petter spiser et svartbrendt brød
Photobucket
men det beste er egentlig anskikte til PG i bakgrunnenXD

Photobucket
alle skulle egentlig hoppe likt men det ser litt ut som Dag skal fly av gårde.

I løpet av grillingen ble det gjordt en del aktiviteter, blandt annet ble det lagd mennesklig pyramide
først en liten..
Photobucket

og så...
Photobucket
alle gjør seg klare...

en stor!
Photobucket
kan ikke tro det gikk, helt uten å velte

Photobucket
så lagde de mennesklig vifte, som viste seg å være vanskeligere enn å lage pyramideXD

Etter grillingen dro vi til petter, alle mann, eller nesten da:p
mange var det i allefall, fler enn det burde være på et felleskjøkken på kringsjåXD


Photobucket
en pus utenfor hos petter.

til slutt et bilde av meg
Photobucket

etter dette hadde jeg og alle andre fått i seg nok til at jeg bestemte meg for å la kameraet ligge.
hos petter begynnte vi å leke leken "jeg har aldri" som går ut på at en sier jeg har aldri.... også må de som har gjordt... drikke. er ikke så glad i sånne leker, jeg er så dårlig på å finne på noe og jeg kan ikke lyveX.x
etter på dro vi ut. og fordi jeg har en eller ennen forbannelse over meg havnet vi så klart på møllers.
haha og der møtte jeg på KhangXD
jaja, hukomelsen min blir bare værre og værre så jeg husker ikke så mange detaljer nå...:( men det var koselig og morro med en sånn dag:D

4 kommentarer:

  1. Jeg spurte akkurat Kuniyoshi om de putta jordbær på grillen i Japan, og han bare så rart på meg og rista på huet XD
    Masse fine bilder, ser så morro ut! Og den frukten til Petter ser ut som en pølse, grilla dere den?

    SvarSlett
  2. Nei, grilla den ikke, det skulle vi prøvdXD

    SvarSlett
  3. Tamarind er herlig i mat! Jeg bruker i det i curry (jeg lager fantastisk god curry), men min er knust og fra glass, litt enklere det. Det setter en slags frisk spiss på maten, vanskelig å beskrive.

    Fine bilder (litt snodige og blasse farger på noen, kanskje), er du fornøyd med kameraet?

    SvarSlett
  4. Grilla jordbær er dødsgodt! Gjorde det i England! <3

    SvarSlett