fredag 9. april 2010

huuuus!!

I dag dro jeg til skolen selv om jeg hadde planer om å bli hjemme å gjøre leksene mine...
så ja null lekser gjordt>.<
men møtte petter og PG som hadde hunnet ut at kangaku kan stå som garantister hvis vi vil leie leiligheter selv. Og at det ikke er noe vanskelig å finne steder i nærheten av skolen. som utgangspungt har vi funnet et hus med fire rom, kjøkken, bad og hage!!!
Det ser helt fantastisk ut, og jeg gleder meg skikkelig til å bo i hus med dem!

når jeg kom hjem, og egentlig skulle begynne på leksene, fant jeg ut at det var mye bedre å begynne å lese oversettelser av mucc-sanger. og fikk at litt nytt syn på noen sanger.
for eksempel elsker jeg utagoe mye mer enn før. den handler liksom om noe jeg står for. at du skal leve nå, for livet er ikke så langt.
og Ageha vet jeg ikke helt, tror den kan tolkes begge veier for meg, tror den må tolkes mer en gang:p
men, mens jeg surfet rundt på youtube, fant jeg en video av Harvest, det ene bande jeg så sammen med roach i desember.
De er dritbra, elsker de skikkelig, er litt system of a down-preg på dem.
Og det beste er at de er fra Kobe. kangaku ligger akkurat i mellom Kobe og Osaka, så gjett om jeg skal på konsert:D
her er videoen:
http://www.youtube.com/watch?v=jaQ9SLYmZhs

uh, og jeg fant to av dem på mixi i dag, har lett litt før, men jeg glemte jo helt at de var fra kobe og ikke osaka:D må bare få nok mot til å sende mail.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar